برگزاری اختتامیه طرح «نسیم قرآن درضیافت رمضان» در لامرد
کد خبر: 3817055
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

برگزاری اختتامیه طرح «نسیم قرآن درضیافت رمضان» در لامرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قائم مقام مؤسسه موقوفه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) از برگزاری مراسم اختتامیه طرح «نسیم قرآن در ضیافت رمضان» در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد الهیاری، قائم مقام مؤسسه موقوفه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 13 خردادماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه طرح قرآنی «نسیم قرآن در ضیافت رحمان» خبر داد و گفت: مراسم پایانی و اختتامیه طرح نسم قرآن در ضیافت رحمان شامگاه سه‌شنبه، 14 خرداماه شب عید سعید فطر در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سه رده سنی با مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان، جزءخوانی و ۸۲ ختم کامل کلام الله مجید، ذکر نکات تفسیری، اهدای جوایز به نونهالان و نوجوانان و فعالیت‌های ورزشی اهم برنامه‌های طرح بزرگ نسیم قرآن در ضیافت رحمان خواهد بود.
الهیاری اظهار كرد: در این طرح هر شب یک جزء از کلام‌الله مجید به‌صورت گروهی تلاوت می‌شد و ۲۹ جز دیگر بین مردم تقسیم می‌شد تا یک ختم کامل قرآن در هر شب صورت بگیرد با این حال استقبال گسترده مردم از این طرح موجب شد در هر شب نزدیک به ۳ ختم کامل قرآن انجام شود که این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان مجموعا به ۸۲ ختم کامل قرآن منتهی شد.
وی ادامه داد: در این برنامه برخی از بانوان بیش از ۱۰۰ جز قرآن تلاوت کردند. همچنین تفسیر قطره‌ای، تدبر در مفاهیم قرآن کریم، تلاوت سوره‌های کوتاه قرآن توسط نونهالان و نوجوانان در بلندگو و قرائت دعای افتتاح از دیگر برنامه‌های فرهنگی تبلیغی این طرح بود.
انتهای پیام

captcha