دوره آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3817132
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

دوره آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی البرز گفت: دوره آموزشی بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» ویژه مدیران و پرسنل ادارات استان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در البرز برگزار می‌شود

علی عبداللهی، معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» که می‌توان آن را منشور انقلاب اسلامی در نقطه عطف چهل سالگی ارزیابی کرد، محورها، فرازها و نکته‌های پرمغز موج می‌زند و با تأمل و ژرف اندیشی در آن این حقیقت روشن‌تر می‌شود.
وی با تاکید براینکه به دلیل اهمیت بیانیه مذکور، باید به بررسی و تبیین ابعاد مختلف این بیانیه پرداخته شود، افزود: به همین منظور معاونت اداری و مالی تبلیغات اسلامی البرز با رایزنی‌های انجام داده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان به منظور اخذ مجوز، آمادگی خود را به منظور برگزاری این دوره آموزشی ویژه مدیران و پرسنل ادارات سطح استان اعلام می‌کند.
معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی البرز اضافه کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب آن آحاد مردم به ویژه جوانان هستند می‌تواند منجر به رشد و بالندگی روحیه نشاط و امید در اقشار مختلف جامعه بشود.
عبداللهی،تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم منحوس پهلوی را ضروری برشمرد و گفت: ایران طراح و سازنده رباط هوشمند دستیار جراحی، سومین کشور استخراج‌کننده سلول‌های بنیادی از دندان‌های شیری، دومین کشور دارای دانش طراحی و ساخت هواپیمای استراتژیک است.
وی تأکید کرد: ما دومین کشور در درمان تالاسمی با شیوه پیوند مغز و استخوان و ششمین کشور تولیدکننده زیردریایی هستیم، این دستاوردها باید برای نسل جوان تبیین شود.
این مسئول با اشاره به توانایی کشور در ساخت موشک‌های نقطه زن، گفت: اولین کشور در حوزه فناوری نانو هستیم، همچنین دومین کشور دارای فناوری تولید پهباد رادار گریز هستیم این‌ها همه ازجمله دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب است که در این دوره‌های آموزشی باید برای نسل جوان تبیین شود.
انتهای پیام

 

captcha