ضرورت تداوم راه و نهضت امام خمینی(ره)
کد خبر: 3817151
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
در پیامی تاکید شد؛

ضرورت تداوم راه و نهضت امام خمینی(ره)

کروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در پیامی مشترک ضمن گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بر تداوم راه ایشان تاکید کردند.

ضرورت تداوم راه و نهضت امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا ازسمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، آیت الله سید محمدشاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و علی رضا آشناگر استاندار سمنان با انتشار پیام مشترکی سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است ۱۴ خرداد هر سال، روز وداع با بزرگ مردی است که شعله‌ی رهایی و آزادگی را در وجودمان بر انگیخت و شب تار و ظلمانی مان را به سپیده ی دل انگیز رهایی پیوند زد. اسطوره‌ای که در کلامش امید موج می‌زد و در سیمای نورانی اش اقتدار حاکم بود؛ آزاد مردی بی مانند که آزاد مردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

در ادامه این دور مقام استانی یاداور شدند اکنون که سی سال از رحلت جانگداز پیر و مراد ملت ایران می‌گذرد باز هم می‌توان عطر وجودش را که در آمیخته با عطر شهیدان قیام الهی ۱۵ خرداد است از تمام ایران استشمام نمود و در جای جای وطن، نام و نشانی از او یافت.

درود و سلام ما نثار روح بلند پیشوایی باد که تاریخ ایران زمین هیچگاه به بزرگی و افتخار و آرامش او بر خود ندیده و تمامی مجاهدان و آزادی خواهان عالم، فارغ از هر دین و مذهب و آئین و عقیده‌ای، بر بزرگی و قدرتش اذعان داشته و ایشان را به عنوان سلسله جنبان نهضت‌های انقلابی تاریخ معاصر می‌شناسند.

این‌جانبان با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی رهبر کبیر و فرزانه ی ایران اسلامی و شهدای مظلوم قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود بار دیگر بر تداوم راه و خط امام و مقام معظم رهبری تاکید نموده و عزت و سرافرازی بیش از پیش ملت قهرمان و مؤمن ایران اسلامی و استان سمنان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام

captcha