یادواره شهدای جمعیت هلال احمر گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3817195
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

یادواره شهدای جمعیت هلال احمر گیلان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری یادواره شهدای امدادگر گیلان خبر داد و گفت:‌ این مراسم 28 خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در رشت برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیر چهری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری یادواره شهدای امدادگر گیلان خبر داد و اظهار کرد: یادواره شهدای امدادگر هلال احمر گیلان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و احترام به مقام والای شهدا در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان در رشت برگزار می‌شود.

وی آیت‌الله معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را سخنران ویژه مراسم مذکور دانست و افزود: یادواره شهدای هلال احمر گیلان 28 خردادماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و قدردانی از آنان برگزار خواهد شد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس جوانان گیلانی با عضویت در جمعیت هلال احمر و فراگیری آموزش‌های امدادی جهت کمک‌رسانی به رزمندگان به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، خاطرنشان کرد:‌ استان گیلان 17 شهید امدادگر در هشت‌سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

چهری شهید «بابک نوری»، شهید گیلانی مدافع حرم را یکی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان دانست که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) عازم سوریه شد و در آنجا به شهادت رسید.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یاواره‌های شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شد: ما باید امروز ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و باید بتوانیم دین خود را نسبت به فداکاری و ایثارشان ادا کنیم و با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و حراست از انقلاب و نظام و ایران اسلامی کوشا باشیم.

انتهای پیام

captcha