روحیه انقلابی؛‌ ضامن تحقق دولت و نظام انقلابی
کد خبر: 3817331
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

روحیه انقلابی؛‌ ضامن تحقق دولت و نظام انقلابی

گروه سیاسی- امام جمعه شهرستان فردیس روحیه انقلابی را‌ ضامن تحقق دولت و نظام انقلابی دانست و گفت: بعضی از مسئولان از روحیه انقلابی فاصله گرفته‌اند و به سمت دنیا و خانه‌های مجلل رفته‌اند.

روحیه انقلابی؛‌ ضامن تحقق دولت و نظام انقلابی

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، 15 خرداد درخطبه‌های نماز عید فطر شهرستان فردیس با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی؛‌ ضامن تحقق دولت و نظام انقلابی است، اظهارکرد: بعضی از مسئولان از روحیه انقلابی فاصله گرفته‌اند و به سمت دنیا و خانه‌های مجلل رفته‌اند.
وی افزود: برخی می‌خواهند نامزد مجلس شوند، میلیاردها ریال برایی تبلیغات خرج می‌کنند و با این وضعیتی که در کشور ایجاد شده نشان می‌دهد که این افراد گام به گام از انقلابی بودن فاصله می‌گیرند.
ایمانی گفت: وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید که به نفع آمریکاست که ایران رهبران انقلابی نداشته باشد و باید روحیه ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان از انقلاب و مردم گرفته شود.
این مسئول افزود: یک مسئول و نماینده مجلس نباید به دنیا دلبسته باشد، در مقابل ظلم و استکبار بایستد، منافع کشور و ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد در راه خدمت به مردم شبانه روز تلاش کند.
امام جمعه شهرستان در پایان با تاکید براینکه کسانی باید بر مسند مسئولیت تکیه کنند که از روحیه انقلابی فاصله نگرفته باشند، باید از این شرایط با روحیه جهادی و انقلابی عبور کنیم و زمینه‌ای فراهم کنیم که نیروهای جوان و انقلاب در مسند امور قرار بگیرند.
انتهای پیام

captcha