مسابقه گام دوم انقلاب در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3817421
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

مسابقه گام دوم انقلاب در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از برگزاری مسابقه فرهنگی گام دوم انقلاب برای نخستین بار در این استان خبرداد و گفت: علاقمندان تا پایان تیرماه فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه گام دوم انقلاب در البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز به برگزاری مسابقه فرهنگی گام دوم انقلاب برای نخستین بار در این استان اشاره و اظهارکرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالان این حوزه با برگزاری این مسابقه، قصد دارند با بهره‌گیری از صاحبان نظر، قلم، فکر و اندیشه در حوزه‌های مختلف برای جوانان گام‌های اجرایی بردارد.
وی افزود: این مسابقه در بخش‌های مقاله و آثار پژوهشی، شعر، داستان و تدوین پایان‌نامه، ویژه دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، مدیران فرهنگی و فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد استان البرز و با همکاری کانون فرهنگی تخصصی شهید آقایی کرج، اداره کل ورزش و جوانان البرز و معاونت فرهنگی و امور جوانان برگزار می‌شود.
شکری بیان کرد: این مسابقه با موضوعات نقش مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری در تحقق گام دوم انقلاب، نقش جوانان در گام دوم انقلاب، نقش و توانمندی رهبری و نظریه ولایت فقیه در انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ادامه‌دار بودن این طرح، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار، 30 تیر ماه 98 است و به 40 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده (CD) به نشانی پستی کرج – صندوق پستی 491-31535 و یا از طریق پست الکترونیکی rayehe-12@yahoo.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09016641239 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha