۶ محموله کمک‌های مردمی کردستان به مناطق سیل‌زده ارسال شد
کد خبر: 3817439
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

۶ محموله کمک‌های مردمی کردستان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

گروه اجتماعی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: شش محموله کمک‌های مردمی استان کردستان از ابتدای سال جاری تاکنون به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ششمین کاروان کمک‌های مردمی استان کردستان شامل چهار هزار و ۷۷ گالن آب توسط دو تریلر روز گذشته، 15 خردادماه به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
وی افزود: مردم استان کردستان با مشارکت‌های انسان دوستانه خود ثابت کرده‌اند که در کنار هموطنان سیل‌زده هستند و تا زمان برقراری وضعیت عادی و حالت آرامش از هیچ مساعدت و تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد: تاکنون شش محموله کمک‌های مردمی استان کردستان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده که اولین کاروان به مقصد استان گلستان، کاروان‌های دوم و سوم و پنجم به مقصد استان لرستان و چهارمین و ششمین کاروان نیز به استان خوزستان ارسال شده است.
محمدی ضمن ابراز خرسندی از همراهی و همدلی مردم استان با هموطنان سیل‌زده گفت: سیل مهربانی و کمک‌های مردمی در استان کردستان همچنان جاری است و جمعیت هلال احمر به طرق مختلف در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به مردم سیل‌زده کشور است.
انتهای پیام

captcha