شرکت ۳۸ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن در ارومیه
کد خبر: 3817477
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

شرکت ۳۸ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن در ارومیه

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۸ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن در مصلی امام خمینی شرکت کرده بودند، تصریح کرد: این میزان از مشارکت مردم نشان از رشد معنویت در جامعه است.

شرکت ۳۸ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، 17 خرداد ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با تأکید بر اینکه تنها راه پیروزی و گذشت از بحران در شرایط کنونی صبر، استقامت و مقاومت امت اسلامی است، اظهار کرد: تنها راه پیروزی ایران در جنگ اقتصادی دشمن، مقاومت بوده و لازمه این کار نیز اعتقاد به راه و هدف است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: ایشان نیاز امروز ملت‌های اسلامی را بازگشت به‌سوی خداوند متعال و حفظ وحدت اعلام کردند، رهبری ایشان یک نعمت الهی برای امت ایران اسلامی به‌شمار رفته و ایشان یک ذخیره الهی هستند، چرا که در سراسر جهان رهبری به درایت، اقتدار و صلابت ایشان نمی‌توان یافت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۸ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن در مصلی امام خمینی شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: این میزان از مشارکت مردم نشان از رشد معنویت در جامعه است.
انتهای پیام

captcha