ضعف مدیریتی؛ مهم‌ترین عامل بروز مشکلات اقتصادی
کد خبر: 3817487
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
آیت‌الله میرعمادی بیان کرد:

ضعف مدیریتی؛ مهم‌ترین عامل بروز مشکلات اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر ریشه‌یابی عوامل بروز مشکلات اقتصادی، ضعف مدیریتی را مهم‌ترین عامل بروز و ظهور مشکلات اقتصادی دانست و اظهار کرد: گرانی‎های موجود و فشارهای اقتصادی ناشی از آن نتیجه بی‌برنامگی اقتصادی است.

ضعف مدیریتی؛ مهم‌ترین عامل بروز مشکلات اقتصادیبه گزارش ایکنا لرستان، آیت‎الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‎های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد در مصلی الغدیر این شهر، با بیان این‌که رفاه و پیشرفت اقتصادی، اساس تمدن اسلامی است، اظهار کرد: اگر در جامعه اسلامی، مشکلات اقتصادی گریبا‎نگیر مردم باشد، تمدن اسلامی معنایی ندارد.
وی با اشاره به این‌که در چنین شرایطی باید عوامل بروز مشکلات اقتصادی را ریشه‌یابی کرد، افزود: اجرای عدالت و دعوا با ظلم و تبعیض، اراده خداوند متعال مبنی‌بر برکت یافتن رزق و روزی مردم و نزولات و برکات آسمانی و زمینی در سایه ایمان و تقوا مهم‌ترین عوامل پیشرفت اقتصادی تمدن‌ساز هستند.
آیت‎الله میرعمادی با بیان این‌که با وجود این عوامل اگر در جامعه اسلامی شاهد پیشرفت و رونق اقتصادی نباشیم، بدون شک ضعف مدیریتی مهم‌ترین عامل بروز و ظهور مشکلات اقتصادی است، اضافه کرد: گرانی‎های موجود و فشارهای اقتصادی ناشی از آن نتیجه بی‌برنامگی اقتصادی و تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر جامعه، برنامه‌ریزی‎های کارشناسی شده است.
وی رشد اقتصادی را مرهون کوشش و همدلی مردم عنوان کرد و افزود: همان‌گونه که مردم در کوران مشکلات مختلف یار و یاور حکومت و دولت بوده‎اند، همدلی و همراهی آنان در حوزه اقتصادی نیز می‎تواند گره‌گشای مشکلات این حوزه باشد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم(ع) در قبرستان بقیع به دست وهابیون سعودی اشاره کرد و گفت: استعمارگران با هدف تضعیف باورهای دینی جریانی را به نام وهابیت پایه‌گذاری کردند که بنیان وجودی آن توهین به مقدسات دینی مسلمانان است.
آیت‎الله میرعمادی با بیان این‌که سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با سخنرانی در این مراسم، مسیر ملت اسلامی را در 40 ساله دوم انقلاب روشن کرد.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و مبارزات انقلاب مقاومت کردیم و پیروز شدیم. امروز هم در مورد قضیه برجام مقام معظم رهبری استراتژی مقاومت را اعلام کردند و الان می‌بینید رئیس‌جمهور آمریکا عقب‌نشینی کرد و دستش را بالا آورد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اصرارهای ملتمسانه دولت ترامپ برای مذاکره با ایران، گفت: در این روزها یک طنز سیاسی خنده‌داری را شاهد هستیم، آمریکا که ابرقدرت است؛ الان از تمام شرط‌های ۱۲ گانه عقب‌نشینی و اعلام کرد بدون پیش‌شرط با ایران مذاکره می‌کنیم. حالا عربستان و امارات برای گفت‌وگو با ایران چهار شرط تعیین می‌کنند.عربستان هم از ترس و وحشت سه نشست در مکه و ریاض برگزار کرده تا خود را نشان دهد.

انتهای پیام

captcha