معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد
کد خبر: 3817495
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه نظام اسلامی ما برای الگو شدن در تمام بلاد اسلامی و کشورهای دیگر به وجود آمده است، بیان کرد: معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه سیل‌زدگان را نباید فراموش کرد، گفت: مسئولان حرف بی‌عمل می‌زنند و بعضاً در عمل کردن تأخیر می‌اندازند.
وی افزود: تفکر غلط عمله‌های استکبار که «نمی‌توانیم در برابر دشمن بایستیم»، یعنی تسلیم شدن، اما امام خمینی درس مقاومت به ملت دادند و امروز رهبر هوشمند نظام «مقاومت» را که درست‌ترین راه است را ادامه دادند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: نظام اسلامی ما برای الگو شدن در تمام بلاد اسلامی و کشورهای دیگر به وجود آمده است، معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد برخی کشورهای عربی همچون عربستان، بحرین و امارات که به فلسطینیان خیانت کردند و کنفرانس اسلامی در مکه محلی برای تصمیم‌گیری علیه فلسطین شد.
وی تصریح کرد: آمریکایی هم می‌خواهند با نیرنگ و فریب دیگر مذاکره کنند برخی ساده‌لوحانه فکر می‌کنند آمریکایی‌ها راست می‌گویند و برای نجات ما آمده‌اند.
امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: جنگ تمام‌عیار اقتصادی با وادادگی مسئولان عجین شد و این اوضاع معیشتی را بر ملت متحمل کرد الان باید جمهوری اسلامی پیش شرط از سوی رهبر انقلاب بگذارد بعد مذاکره انجام شود.
وی با توصیه‌هایی به دانشگاهیان تأکید کرد: دشمن پروژه ۲۰۳۰ را برای آموزش و پرورش و پروژه ۲۰۴۰ را برای دانشگاهیان رقم می زند که دانشگاهیان باید دقت کنند اساتید مقالات قابل ارائه و دارای وزن علمی چاپ کنند و بهانه دست دشمنان ندهند.
انتهای پیام

captcha