سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان منصوب شد
کد خبر: 3817533
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان منصوب شد

گروه اجتماعی ــ وزیر بهداشت در حکمی «رشید حیدری‌مقدم» را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان منصوب و از خدمات ‌موسوی‌بهار در طول دوران تصدی ریاست این دانشگاه تقدیر کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان منصوب شدبه گزارش ایکنا از همدان، طی حکمی از سوی وزیر بهداشت «رشید حیدری‌مقدم» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان منصوب شد.
متن حکم به شرح ذیل است:
«جناب آقای دکتر رشید حیدری مقدم
دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان
به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»
دکتر نمکی همچنین از خدمات دکتر موسوی بهار در طول دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان تقدیر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:
«برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدحبیب‌اله موسوی‌بهار
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.»
انتهای پیام

captcha