رونمایی از دو طرح ویژه حفظ قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان
کد خبر: 3817547
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

رونمایی از دو طرح ویژه حفظ قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از برگزاری دو طرح ویژه حفظ قرآن کریم خبر داد.

سیدحمید توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از برگزاری دو طرح ویژه حفظ قرآن کریم خبر داد.
وی درباره این موضوع افزود: این طرح که با توجه به لزوم علاقه‌مند کردن خردسالان و کودکان به آموزش‌های قرآنی است برای مقطع سنی ۳ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.
توحیدی بیان کرد: دراین طرح برای خردسالان زیر دبستان ۳ سوره و دبستانی‌ها ۵ سوره درنظر گرفته شده است و شرکت‌کنندگان در یک روز به مسابقه می‌پردازند و در قالب یک کارگاه جذاب بازی و خلاقیت محفوظات خود را ارائه می‌دهند.
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان تصریح کرد: برای این طرح ۲ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۵۰۰ هدیه دیگر درنظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: همچنین با توجه به حضور دو استاد کشوری ایمان اسدی و هاشم سلطانی (دارندگان مدرک تخصصی دکتری حفظ از شورای عالی انقلاب فرهنگی) در استان کرمان درنظر دارد زیر نظر این دو حافظ برجسته طرح حفظ آسان و پایدار را برای بزرگسالان برگزار کند.
توحیدی تأکید کرد: از ویژگی‌های بارز این طرح برگزاری آن به‌صورت یک جلسه در هفته و تدریس هم زمان حفظ، تجوید و تفسیر است.
انتهای پیام

captcha