رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان؛ برنامه عملیاتی ‌اردبیل
کد خبر: 3817563
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان؛ برنامه عملیاتی ‌اردبیل

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل گفت: رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان برنامه عملیاتی استان بوده و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به حمایت از کارآفرینان و کارگران هستند.

زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل امروز، 18 خردادماه در نشستی که در ‌کارخانه کامیون‌سازی برگزار شد، از تامین برق صنعتی کارخانه بزرگ کامیون سازی مشگین شهر و آماده سازی آن جهت افتتاح در سفر آتی رئیس جمهور خبر داد و گفت: ضمن مطالعه طرح جامع برق رسانی پایدار این طرح بزرگ اشتغال زایی، در فاز اول ، نخست ۷۰۰ مگاوات برق از طریق پست ۶۳ کیلووات سیار تامین تا کارخانه حدید مبتکران وارد مدار تولید شود.

وی افزود: رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان برنامه عملیاتی استان بوده و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به حمایت از کارآفرینان و کارگران هستند.

مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان  نیز در این نشست گفت: تلاش می کنیم در تابستان امسال مشکل خاموشی برق نداشته باشیم اما با توجه به ورود سامانه گرمایی به کشور در هفته های آتی، در صورت عدم صرفه جویی برخی خاموشی های مقطعی برق مورد انتظار است.

افشین روشن میلانی گفت: شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز بر اساس دیدگاه دولت توجه جدی به مباحث اشتغال جوانان دارد و بر این اساس تامین برق صنایع و واحدهای تولیدی و اشتغال زایی مورد اهتمام ویژه شرکت برق منطقه ای است.

او ابراز امیدواری کرد با احداث پست‌های برق۲۳۰ به ۶۳ کیلووات برای صنایعی مورد بازدید، بخشی اعظمی از نیاز واحدهای تولیدی استان به برق صنعتی رفع شود.

انتهای پیام

captcha