برگزاری مسابقه اینترنتی «گام دوم انقلاب» در کردستان
کد خبر: 3817616
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

برگزاری مسابقه اینترنتی «گام دوم انقلاب» در کردستان

گروه فرهنگی ــ کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مسابقه اینترنتی «گام دوم انقلاب» خبر داد و اظهار کرد: زمان برگزاری مسابقه از ۱۸ خردادماه لغایت ۳۰ خردادماه خواهد بود.

آرمان داوودی، کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقه اینترنتی «گام دوم انقلاب» خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت ویژه بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده است، حوزه روابط عمومی و رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی در نظر دارد به همین مناسبت نسبت به برگزاری مسابقه فرهنگی اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این مسابقه از 18 خردادماه لغایت 30 خردادماه 98 خواهد بود، افزود: مسابقه مذکور به صورت غیرحضوری و در قالب 20 سوال چهارجوابی و بدون نمره منفی خواهد بود.
کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: افراد علاقمند به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به آدرس www.Tebyan-kd.ir در سایت تبیان پس از ثبت‌نام، وارد بخش مسابقه شوند.
وی اعلام کرد: هر فرد فقط یکبار حق شرکت در مسابقه را دارد و زمان پاسخگویی به سوالات 15 دقیقه خواهد بود که پس از اتمام زمان مسابقه، به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیرماه قرعه کشی برندگان انجام خواهد شد که در پایان به قید قرعه به 17 نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
داوودی بیان کرد: سوالات مسابقه بر اساس متن بیانیه گام دوم انقلاب انتخاب شده اند که علاقمندان می‌توانند جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنند.
وی در پایان برای همه شرکت‌کنندگان موفقیت و سربلندی را آرزو کرد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تبیان کردستان و همچنین تلفن اداره کل به شماره 5-33168204 در ساعات اداری پذیرای شنیدن نظرات و سخنان همراهان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha