فراخوان مسابقه عکس «هلال رمضان»
کد خبر: 3817677
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

فراخوان مسابقه عکس «هلال رمضان»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) از اعلام فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع مراسم و آیین‌های ماه مبارک رمضان(1440) در این حرم مطهر، خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدجواد تکیه، مدیر اجرایی حرم هلال بن علی(ع) گفت: به جهت قدردانی از فعالیت عکاسان در ایام ماه مبارک رمضان و تهیه کتابی با عنوان هلال رمضان که شامل تصاویر عکاسان از مناسبت‌های ماه مبارک رمضان در حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) است، پایگاه اطلاع‌رسانی هلال، مسابقه عکاسی تحت عنوان «هلال رمضان» برپا کرده است.
وی افزود: بر همین اساس، طی فراخوانی از تمامی عکاسان خبری و شخصی دعوت می‌شود، تصاویر ثبت شده خود از مراسم‌های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر نخستین مهاجر علوی به ایران مانند میلاد حضرت محمد هلال بن علی(ع)، آیین ملی جزء‌خوانی در حرم، لیالی قدر و شب‌های احیاء در حرم، وفات حضرت محمد هلال بن علی(ع) و آیین شمع‌گردانی، نماز عید فطر در حرم، سوگواره کاشانی‌ها در روز شهادت مولا علی(ع) در حرم، حفظ خوانی قرآن کریم در شب‌های ماه مبارک رمضان و مراسم افطاری در حرم را در اختیار پایگاه اطلاع‌رسانی هلال قرار دهند.
مدیر اجرایی حرم هلال بن علی(ع) اظهار کرد: عکاسان مجموعه عکس حرفه‌ای با دوربین به‌صورت فایل را به دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی هلال در حرم مطهر تحویل و یا از طریق آی دی تلگرام @Khrmbd  ارسال کنند.
تکیه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار و تصاویر تا 30 خرداد‌ماه جاری است، گفت: علاوه بر اینکه به سه اثر از بهترین تصاویر جمع‌آوری شده هدایایی به رسم یادبود ارسال خواهد شد، از تصاویر تمام عکاسان در کتاب تصویری رنگی با عنوان هلال رمضان چاپ خواهد شد.
علی احمدی
انتهای پیام
 
captcha