اصحاب فرهنگ و هنر سفیر کتاب و کتابخوانی باشند
کد خبر: 3817731
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

اصحاب فرهنگ و هنر سفیر کتاب و کتابخوانی باشند

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت:همه اصحاب فرهنگ و هنریزد باید سفیر کتاب و کتابخوانی باشند.

اصحاب فرهنگ و هنریزدسفیرکتاب و کتابخوانی باشندبه گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز، 18 خردادماه در نشست شورای کارکنان این اداره کل اظهار کرد: با انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران یک مسئولیت ملی به دوش همه اصحاب فرهنگ و هنر است تا در جریان آگاهی و دانایی به ایفای نقش بپردازند.
وی به افزایش حلقه‌های کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این خواهد بود که برنامه‌های عمومی را در سطح جامعه افزایش بدهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: امسال با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان‌های استان یزد برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: شهرستان میبد میزبان بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر استانی خواهد بود که ١٩ الی ٢٣ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
جوادیان‌زاده از برگزاری چند نکوداشت و همچنین همایش معاونان فرهنگی سراسر کشور در یزد خبر داد و اظهار کرد: زمان دقیق این برنامه‌ها بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

captcha