حضور ۲ هزار دانش‌آموز همدانی در طرح «شهید بهنام محمدی»
کد خبر: 3817855
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

حضور ۲ هزار دانش‌آموز همدانی در طرح «شهید بهنام محمدی»

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: تیرماه سال جاری ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در قالب هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر در طرح شهید بهنام محمدی شرکت خواهند کرد.

حضور 2 هزار دانش آموز همدانی در طرح «شهید بهنام محمدی»محمد‌تقی امیدی‌ساکت، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با ایام تعطیلات تابستان برنامه‌های متنوعی در دستور کار خود دارد.
وی از برگزاری طرح یاوران ولایت در استان خبر داد و افزود: امسال طرح آموزشی، تربیتی و فرهنگی یاوران ولایت با حضور ۳۰۰ نفر از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مدارس استان مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
امیدی‌ساکت با بیان اینکه در این طرح ۱۰ روزه، ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مردادماه سال جاری حضور خواهند داشت، اضافه کرد: یادواره هزار و 76 دانش‌آموز شهید استان نیز در طرح یاوران ولایت با حضور مسئولان و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان از برگزاری طرح «بهنام محمدی» در مدارس استان خبر داد و گفت: تیرماه سال جاری 2 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در قالب هزار و 500 دانش‌آموز پسر و 500 دانش آموز دختر در این طرح شرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه 100 مدرسه در استان مجری طرح بهنام محمدی است، ابراز کرد: این طرح با هدف مظلومیت زدایی از مسجد با مشارکت دانش‌آموزان در مسجد اجرا می‌شود، سازماندهی فعالیت‌های تربیتی در استان به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی از دیگر اهداف این طرح است.
امیدی‌ساکت بیان کرد: طرح اردو‌های جهادی و طرح هجرت از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس هرساله همزمان با ایام تابستان اجرا می‌کند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان با بیان اینکه طرح هجرت با هدف محرومیت‌زدایی و ترمیم و بازسازی مدارس انجام می‌شود، ادامه داد: سال گذشته 10 هزار نفر دانش‌آموز در طرح هجرت حضور داشتند که پیش بینی می‌شود این تعداد، امسال نیز با این مجموعه همکاری داشته باشند.
وی از اجرای طرح «سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها» در استان خبر داد و گفت: همزمان با سیل اخیر گلستان، طرح «سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها» با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و سایر تشکل‌ها در سطح تمام مدارس استان برگزار شد.
امیدی اظهار کرد: این طرح از ابتدای نیمه دوم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ اجرایی شد که طی آن ۲۰۳ میلیون تومان در قالب ۷۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۱۲۸ میلیون تومان کمک غیرنقدی جمع‌آوری شد.
انتهای پیام

captcha