تشریح برنامه‌های مؤسسه قرآنی «نسیم وحی» شهرکرد در تابستان ۹۸
کد خبر: 3817889
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

تشریح برنامه‌های مؤسسه قرآنی «نسیم وحی» شهرکرد در تابستان ۹۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این مؤسسه برای تابستان ۹۸ خبر داد.

مسعود داوری، مدیر مؤسسه فرهنگیِ قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی تابستان 1398 در این مؤسسه قرآنی در حال انجام است و تا 20 خردادماه ادامه دارد.
وی با اشاره به رشته‌های آموزشی ارائه شده به علاقه‌مندان، تصریح کرد: تابستان امسال آموزش‌ها در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت تحقیق و تفسیر و تدبر برای قرآن‌آموزان خواهر و برادر 9 سال به بالا ارائه خواهد شد.
داوری با بیان اینکه فردا آخرین مهلت ثبت‌نام است، بیان کرد: کلاس‌ها از 25 خردادماه سال جاری آغاز می‌شوند و تا 21 شهریورماه  ادامه دارد و به قرآن‌آموزانی که دوره‌های یکساله آموزش را، که شامل دو ترم تابستان و پائیز است، سپری کنند، گواهی‌نامه پایان دوره به اعطا خواهد شد.
این مربی و استاد پیشکسوت قرآنی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این کلاس‌ها به مؤسسه نسیم وحی شهرکرد واقع در خیابان مولوی، حدفاصل شهرداری و مخابرات مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha