همت المصطفی مصروف بالندگی روزافزون مباحث فرهنگی است
کد خبر: 3817944
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
معاون جدید فرهنگی – تربیتی المصطفی:

همت المصطفی مصروف بالندگی روزافزون مباحث فرهنگی است

گروه حوزه‌های علمیه – معاون جدید فرهنگی – تربیتی المصطفی گفت: همت بلند المصطفی مصروف بالندگی روزافزون مباحث فرهنگی و تربیتی است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی امروز یکشنبه 19 خرداد در آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی بیان کرد: امروز جامعه‌ المصطفی در مجموعه حوزه علمیه و نهادهای حوزوی، به ویژه در مسائل تربیتی، سربلند است.
وی اساس فلسفه وجودی جامعه‌ المصطفی را تربیت عنوان کرد و اظهار کرد: همان گونه که فلسفه اصلی نظام خلقت و بعثت انبیا، دست‌یابی به ارزش‌های والای انسانی و الهی است، المصطفی نیز همت خویش را مصروف بالندگی روزافزون مباحث فرهنگی و تربیتی کرده است.
معاون جدید فرهنگی- تربیتی، این معاونت را مرکز اصلی تربیت‌مداری جامعه‌‌المصطفی و قلب تپنده این حقیقت توصیف نمود و خاطرنشان ساخت: اخلاص در کار، موجب نتیجه‌بخشی و ثمردهی آن می‌شود.
وی ادامه داد: همه بخش‌های جامعه‌ المصطفی باید از فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی پشتیبانی نمایند تا مجموعه‌ای از طلاب، استادان، خانواده‌ها و کارکنان تشکیل دهیم که متخلق به آرایه‌های فرهنگی و تربیتی باشند.
کریمی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که طلبه‌ای تربیت نماییم که عالم، متعهد، متعبد و رسالت‌مدار باشد و معارف ناب اسلامی را در جهان گسترش دهد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری، حکم معاونت حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی اعطا شد.
انتهای پیام

captcha