تشرف بیش از دو میلیون زائر به مشهد در تعطیلات خرداد ماه
کد خبر: 3817961
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

تشرف بیش از دو میلیون زائر به مشهد در تعطیلات خرداد ماه

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی از تشرف دو میلیون ۶۹۴ هزار و ۶۵۷ زائر در ایام تعطیلات خردادماه به مشهد مقدس خبر داد.

تشرف بیش از دو میلیون زائر به مشهد در تعطیلات خرداد ماهمحمدصادق براتی، سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: در ایام تعطیلات چهار روزه خردادماه که مصادف با رحلت امام خمینی(ره) و عید سعید فطر بود، بیش از دو میلیون زائر و مسافر برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مشرف شدند.
وی افزود: از این تعداد 634 هزار 35 مسافر از طریق جاده‌ای، 190 هزار و 169 نفر از طریق ریلی، 71 هزار و 975 نفر از طریق هوایی و یک میلیون و 798 هزار و 478 نفر با وسیله نقلیه شخصی در این ایام به مشهد سفر کردند.
براتی اظهار کرد: در راستای رفاه حال زائران و مسافران نیز ستاد ارائه خدمات سفر در طول ایام تعطیلات فعال بود و برنامه ریزی لازم جهت اقامت و پذیرایی زائران علی بن موسی الرضا(ع) انجام شد و خوشبختانه بدون هیچ حادثه‌ای همه زائران و مسافران به شهرهای خود بازگشتند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه کرامت افزود: در آستانه سفرهای تابستانی هستیم و با توجه به اینکه دهه کرامت را در تیرماه داریم، لذا در این راستا نیز آمادگی لازم از سوی ستاد خدمات سفر استانداری فراهم شده تا زائران با خاطری آسوده به پابوسی حرم مطهر رضوی مشرف شوند و با خاطره‌ای خوش و بهره‌مندی کامل معنوی معنوی از زیارت امام رضا(ع)، سفر خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

captcha