شرکت ۲۰۰ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان
کد خبر: 3817974
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

شرکت ۲۰۰ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف لرستان از شرکت ۲۰۰ نفر در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان خبرداد.

شرکت 200 نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف لرستانمحمدتقی دریکوندی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در لرستان از بیست و دوم خردادماه خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و نورآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسایقات در بروجرد روز چهارشنبه، 22  خرداد ویژه بانوان و پنج‌شنبه، 23 خرداد ویژه آقایان، در الیگودرز روز چهارشنبه، 22 خرداد ویژه آقایان و پنج‌شنبه، 23  خرداد ویژه بانوان، در نورآباد روز چهارشنبه، 22 خرداد ویژه آقایان و پنج‌شنبه، 23 خرداد ویژه بانوان و در خرم‌آباد روز چهارشنبه، 29 خرداد ویژه بانوان و پنج‌شنبه، 30 خرداد ویژه آقایان خواهد بود.

دریکوندی افزود: این مسابقات در شهرستان بروجرد در حسینیه امامزاده قاسم(ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور، در الیگودرز در کانون یاس نبوی واقع در خیابان طالقانی شمالی، در نورآباد در سالن اداه ارشاد و در خرم‌آباد در حسینیه حبیب بن مظاهر برگزار خواهد شد.

دریکوندی با اشاره به رقابت دویست نفر شرکت‌کننده بانو و آقا در این مرحله از مسابقات، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در رشته های حفظ 5، 10، 20 و کل قرآن، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دریکوندی با اشاره به ادغام مسابقات برخی شهرستان‌ها عنوان کرد: به‌دلیل پایین بودن ثبت‌نام برخی از شهرستان‌ها متسابقین دورود در بروجرد، متسابقین ازنا در الیگودرز، الشتر در نورآباد و کوهدشت و پلدختر نیز در خرم‌آباد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دریکوندی با اشاره به راهیابی نفرات برتر به مسابقات استانی، گفت: مرحله استانی این مسابقات در هفته اول تیرماه در خرم‌آباد و در حسینیه حبیب بن مظاهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha