ابعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شود
کد خبر: 3818054
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

ابعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شود

گروه اجتماعی ــ آیت‌الله فقیهی گفت: صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است.

ابعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله شیخ محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز 19 خردادماه در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه گفت: صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امام سجاد(ع)در صحیفه سجادیه پیشگویی‌هایی کرده اند که امروز دانشمندان به آن رسیده‌اند. 
 وی توصیه کرد: در آثار کنگره سعی کنید مباحث بدون تکرار ومختصر ومفید به مردم ارائه شود. علاوه بر کتاب ترویج صحیفه سجادیه را از طریق فضای مجازی به صورت گسترده و جدی پیگیری نمایید.
آیت‌الله فقیهی با بیان اینکه صحیفه سجادیه در میان اهل سنت وحتی در خارج از کشور میان سایر ادیان داری اقبال بسیاری است گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین معارف صحیفه سجادیه بیش از گذشته بهره ببرید. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردمی بودن. عدم وابستگی به دولت و جناح‌های سیاسی و از روی اعتقاد کار کردن از امتیازات این کنگره هست که باید از این به بعد هم مردمی حفظ  شده و پیش برود.
وی با بیان براینکه دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، گفت: صحیفه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند. این کنگره کاری ماندگار. خدایی. تامین کننده دنیا و آخرت شماست.
انتهای پیام
captcha