تأکید ستاد عتبات در خوزستان بر کالامحوری در توسعه حرم‌های مطهر
کد خبر: 3818070
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

تأکید ستاد عتبات در خوزستان بر کالامحوری در توسعه حرم‌های مطهر

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی، برنامه ستاد در کمک به بازسازی حرم‌های مطهر، تمرکز بر نذورات کالامحور است.

تأکید ستادبازسازی عتبات در خوزستان بر کالامحوری در توسعه حرم‌های مطهر

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در همایش فصلی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات خوزستان که روز گذشته، 19 خردادماه برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مواکب در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: عوامل متعددی باعث شد که تلاش این مواکب‌ در کمک به مردم برکت داشته باشد و کمک‌ها به قدری بود که زبان از بیان تشکر قاصر است.

وی درباه مأموریت ستادبازسازی عتبات عالیات استان گفت: مأموریت ما در سال 98 همان مأموریت سال 97 است. با توجه به فشارهای اقتصادی، برنامه ستاد در کمک به بازسازی حرم‌های مطهر، کالامحور است. در حال حاضر در بخش پروژه‌های مشترک، صحن حضرت زهرا(س) در نجف و صحن حضرت زینب(س) در کربلا را داریم که می‌توانیم اقلام مورد نیاز آنها به ویژه سیمان را تهیه کنیم.

موسوی با بیان اینکه مردم در صورت آگاهی از نیازهای حرم مطهر، نسبت به تأمین آنها داوطلب می‌شوند، بر ضرروت اطلاع رسانی مأموریت ستاد در مساجد و میان مردم تأکید کرد.

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان همچنین با اشاره به موضوع اربعین گفت: مأموریت ما در اربعین جدی است؛ سه کار اصلی اسکان، تغذیه و جمع‌آوری کمک‎های مردمی بر عهده ستادها و ایام اربعین بهترین فرصت برای جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام

captcha