فعالیت‌های رمضانیه تبلیغات اسلامی رباط کریم تشریح شد
کد خبر: 3818184
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

فعالیت‌های رمضانیه تبلیغات اسلامی رباط کریم تشریح شد

کانون خبرنگاران نبأ _ مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، فعالیت‌ها و عملکرد این اداره را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

فعالیت‌های رمضانیه تبلیغات اسلامی رباط کریم تشریح شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 20 خرداد ماه جاری عملکرد فعالیت‌های این اداره را در ماه مبارک رمضان شرح داد.
وی، عنوان کرد: با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی در ماه میهمانی خدا برگزار شد.
این مسئول،‌ ادامه داد: غبار روبی و عطرافشانی مساجد، اعزام 65 مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستائی از مبلغین بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، توزیع افطاری ساده در مساجد و هیئات مذهبی، صدور 500 برگ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برپایی ایستگاه صلواتی در هیئات مذهبی، توزیع قرآن، کتاب، مفاتیح‌الجنان و نهج‌البلاغه، برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز قرآنی و مساجد، برگزاری مراسم احیاء و مناجات‌خوانی، برپایی 50 محفل انس با قرآن کریم، برپایی جلسات تفسیر قرآن در مراکز قرآنی و مساجد و برگزاری 3 کاروان نشاط و معنویت در شهرستان از جمله برنامه‌های اداره در ماه رمضان بود.
جلیلی، تصریح کرد: همچنین برگزاری اعتکاف رمضانیه در دهه آخر در مسجد جامع آبشناسان، تهیه بسته غذایی برای نیازمندان با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی و هیئات مذهبی، تهیه وسایل غیر نقدی به مناطق سیل‌زده با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و فتح خرمشهر از دیگر فعالیت‌های این اداره بود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha