کمک ۱۵۰ میلیاردی خیران برای بازسازی مدارس سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3818218
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

کمک ۱۵۰ میلیاردی خیران برای بازسازی مدارس سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از کمک ۱۵۰ میلیاردی خیران برای بازسازی مدارس سیل‎زده استان خبر داد.

کمک ۱۵۰ میلیاردی خیرین برای بازسازی مدارس سیل زده لرستانرضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به خسارات ناشی ‎از سیل فروردین‎ماه امسال به مدارس لرستان، اظهار‌ کرد: سیل امسال به مدارس سه استان سیل‌زده لرستان، گلستان و خوزستان خسارات زیادی وارد کرد که خیران برای بازسازی این مدارس پیش‌قدم شده‌اند.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیران برای بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده استان، تصریح کرد: خیران مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه در ۳ استان سیل‌زده کشور متعهد شدند که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان کمک کنند.
زینی‌وندمقدم رقم کمک خیران برای کمک به ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده لرستان را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: انتظار داریم با توجه به حجم خرابی مدارس در این استان، رقم مورد نظر افزایش یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از کمک یکی ‎از بانک‌های استان برای ساخت مدرسه در استان خبر داد و گفت: بانک مذکور متعهد شده که ۱۶ مدرسه در نقاط مختلف استان بسازد به‌طوری‌که در شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان دو مدرسه شش کلاسه می‌سازد.
وی با ذکر این مطلب که بانک مذکور برای ساخت این ۱۶ مدرسه حدود ۱۵ میلیارد تومان به لرستان کمک خواهد کرد از ورود این بانک برای بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان تقدیر کرد.

انتهای پیام

captcha