بهره‌مندی ۵۰ مددجو مازندرانی از تسهیلات اشتغالزایی در بخش صنایع‌دستی
کد خبر: 3818279
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

بهره‌مندی ۵۰ مددجو مازندرانی از تسهیلات اشتغالزایی در بخش صنایع‌دستی

گروه اجتماعی ــ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران اظهار کرد: به ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت، ۳۶۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی برای راه‌اندازی و توسعه مشاغل مرتبط با صنایع‌دستی طی سال گذشته پرداخت شد.

بهره‌مندی ۵۰ مددجو از تسهیلات اشتغالرایی در بخش صنایع دستیبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سید‌علی‌اصغر رضایی‌طالشی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، امروز، 20 خردادماه‌ اظهار کرد: با هدف حمایت از توسعه صنایع‌دستی تسهیلات اشتغال به ارزش ۳۶۵ میلیون تومان، در بخش‌های مرواربافی، معرق‌کاری، منبت‌کاری، گلیم‌بافی، فرش‌بافی و... به مددجویان پرداخت شده است.
وی افزود: به منظور توسعه اشتغال خانگی و صنایع‌دستی یک دوره آموزشی قالی بافی برای ۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت به مدت ۴۵۰ ساعت برگزار و در پایان دوره نیز به افرادی که در آزمون نهایی نمره حد نصاب را کسب کردند، گواهی این دوره آموزشی داده شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مددجویان از مهارت‌های کسب شده و توانمندی اقتصادی، کمک‌های لازم نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای شروع فعالیت، ارائه نقشه‌های مورد نیاز، نظارت در حین بافت و همچنین خرید تولیدات فرش انجام می شود.
رضایی‌طالشی بیان کرد: سال گذشته ۴۳ تخته فرش دستباف مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران به ارزش ۱۰۴ میلیون تومان توسط شرکت بازرگانی زیر مجموعه مجتمع اقتصادی کمیته امداد خریداری شده است.

انتهای پیام
captcha