همایش پزشکان حج ۹۸ برگزار می‌شود
کد خبر: 3818326
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
حلی‌ساز خبر داد:

همایش پزشکان حج ۹۸ برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از برگزاری همایش پزشکان حج ۹۸ طی ۲۵ خردادماه، در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت خبر داد.

برگزاری همایش پزشکان حج ۹۸ برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمدتقی حلی‌ساز، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از برگزاری همایش پزشکان حج ۹۸ خبر داد و با بیان اینکه این همایش قرار است ۲۵ خردادماه، برگزار شود، اظهار کرد: این همایش یک‌روزه به منظور بررسی بیماری‌های ویروسی شایع و آماده‌سازی پزشکان و نیرو‌های اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ویژه تمتع سال ۹۸ برگزار می‌شود.
وی موضوعات علمی، آموزشی و پیشگیری از بیماری‌های ویروسی را از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش برشمرد و یادآور شد: توجیه فعالیت‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در عملیات حج تمتع سال جاری از دیگر اهداف برگزاری این همایش یک‌روزه است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: این همایش در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که برای سخنرانی در این مراسم نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت دعوت شده‌اند.
انتهای پیام
captcha