خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستند
کد خبر: 3818346
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستند

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستند و ما هر خدمتی به آنان بکنیم در قبال ایثار بزرگشان بسیار کوچک است.

خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 20 خردادماه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران شهرستان مهریز با اشاره به خدمات ارزنده خانواده شهدا و ایثارگران به میهن اظهار کرد: خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستند و ما هر خدمتی به آنان بکنیم در قبال ایثار بزرگشان بسیار کوچک است.
ابراهیمی با تاکید بر لزوم رونق تولید داخلی تصریح کرد: یکی از معضلات کنونی کشور بیکاری جوانان است که حاصل توجه بیش از حد به اشتغال دولتی است و لازم است تدابیری اتخاذ شود با حمایت از کارآفرینی زمینه اشتغال پایدار ایثارگران را فراهم کنیم.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به این مسئله اهمیت بسیاری دارد زیرا جوانان و آیندگان باید با الگو گرفتن از ایثار بزرگ شهدا و ایثارگران, آینده کشور را بسازند.
ابراهیمی سامان‌دهی گلزار مطهر شهدا را از دیگر نکات حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به پراکندگی گسترده گلزار شهدا در نقاط شهری و روستایی لازم است دستگاه‌های مختلف نسبت به انجام وظایف خود در این حوزه تلاشی مضاعف داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد فضاسازی مناسب محیط شهری با موضوع ایثار و شهادت را خواستار شد و اظهار کرد: قهرمانان واقعی ما شهدا و ایثارگران هستند و شایسته است با فضاسازی مناسب محیط شهری گوشه ای از ایثار آنان را بازگو کنیم.

انتهای پیام

captcha