کمک 459 هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز در 20 جشنواره گذشته به ایلام
کد خبر: 3818384
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
حیدری خبر داد:

کمک 459 هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز در 20 جشنواره گذشته به ایلام

گروه اجتماعی - مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام گفت: ۴۵۹ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال کمک نقدی توسط خیرین مدرسه‌ساز در ۲۰ جشنواره گذشته به استان ایلام کمک شده است.

کمک 459 هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز در 20 جشنواره گذشته به ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، محمدرضا حیدری، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام امروز بیستم خرداد ماه در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ایلام اظهار کرد: در سال گذشته در جشنواره بیستم، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی جمع‌آوری شد و در مجموع ۴۵۹ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال کمک نقدی توسط خیرین مدرسه‌ساز در ۲۰ جشنواره گذشته به استان کمک شده است.
وی با بیان اینکه تلاش خیرین مدرسه‌ساز برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی از باقیات‌الصالحات است، گفت: ۲۶ پروژه احداثی مشارکتی از سال ۷۶ تا ۸۴   توسط بنیاد ۱۵ خرداد در سطح استان احداث شده است.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام تصریح کرد: هم‌اکنون 1200 فضای آموزشی با 6484 کلاس درس در استان ایلام دایر است و در مجموع نحوه مشارکت مردمی و خیرین در امر مدرسه‌سازی از سال ۷۷ تاکنون مناسب ارزیابی شده و در این راستا ایلام با ۵۷ درصد و مهران با ۱۱ درصد بیشترین و کمترین مشارکت مدرسه‌سازی را داشته‌اند.
حیدری ادامه داد: از سال ۸۷ تا کنون ۳۸ پروژه با زیربنای ۳۸ هزار و ۹۱۲ زیربنا با اعتبار ۱۹۶ هزار و ۷۵۴ میلیون ریال توسط بنیاد برکت در مناطق مختلف استان تعمیر، تجهیز و ساخته شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس ایلام افزود: ۱۴ پروژه نیمه‌تمام دولتی اداره کل نوسازی مدارس ایلام شامل تخریب، بازسازی و احداث با ۵۶ کلاس درس با زیربنای ۲۰ هزار و ۴۴۸ متر با اعتبار ۲۹۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال است.
انتهای پیام
captcha