تقدیر ستاد امر به معروف از راننده اسنپ
کد خبر: 3818427
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

تقدیر ستاد امر به معروف از راننده اسنپ

گروه جامعه ــ مراسم تقدیر و تشکر از سعید عابد، راننده اسنپ آمر به معروف در محل ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

تقدیر ستاد امر به معروف از راننده اسنپبه گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، مراسم تقدیر و تشکر از سعید عابد، راننده آمر به معروف در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

در این مراسم‌ که با حضور حجت‌الاسلام میرزایی، قائم‌مقام دبیر ستاد و جمعی از مدیران و کارکنان در محل ستاد مرکزی برگزار شد، از اقدام‌ شایسته، قانونی و قرآنی راننده آمر به معروف قدردانی شد.

در این برنامه، قائم مقام ستاد امر به معروف ضمن تأکید بر این اقدام درست و اصولی سعید عابد اظهار کرد: پیامی که این اقدام و جریان ایجاد شده در پی آن داشت، نشانگر زنده بودن فریضه قرآنی در میان آحاد مردم است.

وی افزود: ستاد امر به معروف در دوران جدید فعالیت‌های خود وجه همت را بر آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی به منظور احیای این فریضه داشته است و بر ترویج مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی تأکید دارد. این اتفاق اخیر و واکنش‌های اقشار مختلف مردم نسبت به آن ثابت کرد که این مسیر درست است و باید هرچه بیشتر در این زمینه کوشید تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراگیر شود.

روز گذشته نیز دبیر ستاد امر به معروف اعلام کرد که وظیفه و رویکرد این ستاد، ملزم کردن مجموعه‌ها و نهادهای عمومی کشور به رعایت قانون است و از پیگیری این موضوع در مورد شرکت اسنپ خبر داد، در نتیجه این اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، شرکت اسنپ طی اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از راننده خود، اقدام وی را در چارچوب ضوابط و اصول اعلام کرد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۹
0
0
از کجا میدانید راننده متخلف نبوده و نیست
captcha