بازاریابی؛ ممهترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3818491
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

بازاریابی؛ ممهترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، بازاریابی و فروش صنایع دستی را مهمترین دغدغه‌ هنرمندان این حوزه برشمرد.

بازاريابي و فروش مهترين دغدغه هنرمندان صنايع دستی خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حبیب یزدان‌‌پناه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، با تأکید بر به کارگیری روش‌های نوین بازاریابی، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه مارکتینگ و برندسازی و تشویق به تجاری سازی صنایع دستی باید این دغدغه را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی یکی از الزامات رفع این دغدغه است، افزود: مذاکراتی در این زمینه انجام شده که در سال جاری که با عنوان رونق تولید نام گذاری شده، امیدواریم این مهم محقق شود.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات و حمایت‌هایی که از هنرمندان صنایع دستی انجام می‌شود، بیان کرد: باید در مسیری حرکت کنیم که خرید صنایع دستی به یک احساس نیاز تبدیل شود و مردم از هزینه کردن در این بخش، احساس خوب داشته و لذت ببرند.
یزدان‌پناه بیان کرد: یکی از مزیت‌های استان ما وجود رشته تحصیلی صنایع دستی در دانشگاه بجنورد است که از اساتید و دانشجویان این رشته برای پیوند با هنرمندانی که به صورت سنتی در بخش صنایع دستی فعال هستند، برای آموزش و رونق این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی با بیان اینکه بسیاری از فعالان صنایع دستی در روستاها و مناطق محروم فعال و از قشر بانوان هستند، گفت: برنامه‌هایی به منظور حمایت بیشتر از گروه‌های آسیب پذیر و کمک به رونق تولیدات آنها انجام شده است.
انتهای پیام

captcha