دوره «آشنایی با علوم و معارف دفاع‌مقدس» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3818497
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

دوره «آشنایی با علوم و معارف دفاع‌مقدس» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین دوره آموزش الکترونیکی فرایندمحور «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه مدیران و کارکنان دولت همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اولین دوره آموزش الکترونیکی فرایندمحور آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را ویژه مدیران و کارکنان دولت برگزار می‌کند که این دوره همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام این دوره آموزشی از ابتدای خردادماه آغاز شده و تا 15 تیرماه ادامه دارد و زمان اجرای دوره نیز از تاریخ 15 تیرماه خواهد بود.

ذوالفقاری به سرفصل‌های آموزشی این دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره موضوعاتی از جمله: آزاد سازی مناطق اشغالی، تدابیر امام خمینی در دفاع مقدس، کلیات( تبیین مفاهیم جنگ و دفاع)، بررسی محیط امنیتی و بین‌المللی ایران و عراق در آغاز جنگ، زمینه سازی اهداف و علل آغاز جنگ علیه ایران، هجوم ارتش بعث عراق و اشغال مناطق ارزی، نقش زنان در دفاع مقدس، چگونگی پایان یافتن جنگ و...آموزش داده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان تصریح کرد: مجتبی ذوالنور، محمد سراج، مجتبی شربتی، محسن محبی رضا محمدی‌نیا، داود سنجری‌پور، مسعود بختیاری و ... از جمله اساتید این دوره آموزشی هستند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.BONYADDEFA.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha