برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس با موضوع «دعا و مناجات»
کد خبر: 3818546
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
از سوی میقات‌القرآن انجام شد؛

برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس با موضوع «دعا و مناجات»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ فراخوان برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس با موضوع «دعا و مناجات» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت میقا‌ت‌القرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ اولین جشنواره فیلم و عکس با موضوع «دعا و مناجات» مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت میقا‌ت‌القرآن در دو بخش طرح گرافیگی و ویدیویی براساس فایل سخنرانی مرتضی مخملباف، مدیر مؤسسه در موضوع دعا اعلام شد.
این جشنواره طی دو مرحله نیمه نهایی و نهایی، بدون محدودیت سنی و ویژه بانوان و آقایان متقاضی است. آوردن متن شعر، آیه قرآن، روایت و نکته در اثر حائز امتیاز خواهد بود.
متقاضیان تا 28 تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را با با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی fest.almiqat.com ارسال کنند و پس از راهیابی به مرحله نهایی، اصل آثار ارائه می‌شود.
همچنین امکان ارسال آثار شرکت‌ داده شده در جشنواره‌های قبلی، ممنوع است. به هر دو بخش به سه نفر برگزیده طی دو داوری فنی و مفهومی و داوری مردمی هدایایی اهدا می‌شود.
نظر داوران نیز مصادف با عید قربان 20 مردادماه اعلام می‌شود و آیین اختتامیه و تجلیل همزمان با عید سعید غدیر خم و سالگرد تأسیس مؤسسه، 28 مردادماه خواهد بود.
یادآور می‌شود، آثار گرافیکی با فرمت jpeg و ارسال حداکثر دو اثر و در بخش ویدیویی نیز فرمت قابل پذیرش mp4 و حداکثر حجم فایل 35 مگابایت است و هر شرکت‌کننده تنها یک اثر می‌تواند به دبیرخانه ارسال کند.
انتهای پیام

captcha