ستاره منچستر: در قرآن همه چیز داریم
کد خبر: 3818568
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

ستاره منچستر: در قرآن همه چیز داریم

گروه بین‌الملل ـ ستاره مسلمان فرانسوی تیم منچستر یونایتد انگلیس در مصاحبه با ساندی تایمز گفت: هر چه خداوند از ما می‌خواهد در قرآن کریم وجود دارد. ما در قرآن همه چیز داریم.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی «ساندی تایمز»؛ «پل پوگبا»، ستاره مسلمان منچستر یونایتد، در مصاحبه با این نشریه از اسلام گفت و تأکید کرد: اسلام آن چیزی نیست که شما در رسانه‌ها درباره آن می‌شنوید و حقیقت این دین بسیار زیباست.
 
وی درباره داستان مسلمان شدنش گفت: دوستانم مسلمان بودند و با آنها زیاد صحبت می‌کردم. در بسیاری از امور شک داشتم ولی یک بار با آنها نماز خواندم و احساس عجیبی وجودم را فراگرفت. از همان روز مسلمان شدم. 
 
همچنین، پوگبا گفت: اسلام ذهن مرا باز کرد و باعث شد انسان بهتری باشم. ما باید هر روز 5 بار نماز بخوانیم و نماز یکی از ارکان اسلام است. 
 
وی افزود:  برای من اسلام همه چیز در این زندگی است. به دلیل مسلمان بودن از تمام چیز‌هایی که خدا به من عطا کرده است لذت می برم. این دین مرا در درک همه امور کمک می‌کند. همچنین اسلام به من احساس صلح و صفای روحی می‌دهد. اسلام همه چیز را در زندگی‌ام تغییر داد.
 
پوگبا تأکید کرد: اسلام آن چیزی نیست که شما در رسانه‌ها درباره آن می شنوید و برچسب‌هایی مانند تروریستی بودن به اسلام چسبانده می‌شود، در حالی که اسلام دینی بسیار زیباست. اطمینان دارم هر کس اسلام را به خوبی بشناسد ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه باید از دستورات الهی پیروی کرد،‌ گفت: هرچه خداوند از ما می‌خواهد در قرآن کریم وجود دارد. در قرآن همه چیز داریم و این کتاب آسمانی راهنمای ماست.
 
هافبک منچستریونایتد درباره نماز خواندن مسلمانان نیز گفت: در اسلام ما نماز می‌خوانیم، چون خدا آن را بر ما واجب کرده است. زمانی که شما نماز را بشناسید متوجه می شوید که این عبادت آمرزش و منتی از سوی خداوند است و ما بر نعمت‌های بی‌شمارش شکرگزار هستیم؛ مثل نعمت سلامتی‌ که خداوند به ما داده و شاکر او هستیم. در واقع، با دین اسلام متوجه می‌شوید که این زندگی چیزی جز آزمایش نیست. اسلام آفاق تفکر را روی من گشود و من را به فردی بهتر تبدیل کرد.

انتهای پیام

captcha