برنامه سخنرانی‌های بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا اعلام شد
کد خبر: 3818574
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

برنامه سخنرانی‌های بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا اعلام شد

گروه اندیشه ــ برنامه سخنرانی‌های بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا با عنوان «حکمت ایرانی و حکمت متعالیه» اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ برنامه سخنرانی‌های بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا با عنوان «حکمت ایرانی و حکمت متعالیه» اعلام شد. طبق این برنامه، مراسم افتتاحیه این همایش از ساعت 8:40 با سخنرانی حسین کلباسی اشتری، دبیر جلسه آغاز می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحمد خامنه‌ای و آیت‌الله سیدمصطفی محقق‌داماد، غلامرضا اعوانی و غلامحسین ابراهیمی دینانی به سخنرانی می‌پردازند.

در نشست دوم از نوبت صبح از ساعت 11 تا 13 رضا داوری اردکانی، کریم مجتهدی، حسن بلخاری، حسین کلباسی اشتری، قاسم پورحسن و علی‌اله بداشتی به بیان نظرات خود پیرامون حکمت ایرانی خواهند پرداخت. در نشست سوم که به شکل همز‌مان برگزار می‌شود، زکریا بهارنژاد، شجاع احمدوند، عبدالرزاق حسامی‌فر، عباس ایزدپناه، عبدالله صلواتی و عباس بخشنده به ایراد سخن می‌پردازند.

در نشست چهارم عصرگاهی نیز از ساعت 14:30 تا 18 همایش رضا ماحوزی، حکمت‌الله ملاصالحی، طوبی کرمانی، حسن سعیدی، سیدمصطفی شهرآیینی، فاطمه علی‌پور سخنرانی خواهند کرد. همچنین در پنل آخر نیز که به شکل همزمان برگزاری می‌شود، رضا ماحوزی، زهرا کاشانیها و علی‌محمد ساجدی سخنرانی می‌کنند.

یادآور می‌شود، سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا با موضوع «حکمت ایرانی و حکمت متعالیه» چهارشنبه، 22 خردادماه، از ساعت 8:30 تا 18 در مجتمع فرهنگی آدینه واقع در بزرگراه آبشناسان، بعد از پل ستاری، خیابان شقایق، کوچه دهم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha