۲۰ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان طرح غنی‌سازی اوقات فراغت
کد خبر: 3818583
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

۲۰ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان طرح غنی‌سازی اوقات فراغت

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اوقاف لرستان از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

20 بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان طرح غنی‌سازی اوقات فراغتحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به در پیش بودن فصل تعطیلات و اوقات فراغت دانش‎‌آموزان و دانشجویان، گفت: با هدف غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت، از ابتدای تیر تا پایان شهریورماه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که برنامه‌های اوقات فراغت با همت مبلغان در زمینه‌های گوناگون برگزار خواهد شد، افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی، اردویی و ... ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اوقات فراغت در بقاع متبرکه استان لرستان است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری مرحله شهرستانی(مقدماتی) چهل و دومین مسابقات قرآن و دعاخوانی از 22 خردادماه جاری در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و نورآباد برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این مسایقات در بروجرد روز چهارشنبه، 22 خرداد ویژه بانوان و پنج‌شنبه، 23 خرداد ویژه آقایان، در الیگودرز روز چهارشنبه، 22 خرداد ویژه آقایان و پنج‌شنبه، 23 خرداد ویژه بانوان، در نورآباد روز چهارشنبه، ۲۲ خرداد ویژه آقایان و پنج‌شنبه، 23 خرداد ویژه بانوان و در خرم‌آباد روز چهارشنبه، 29 خرداد ویژه بانوان و پنج‌شنبه، 30 خرداد ویژه آقایان خواهد بود.
عباس‌زاده ادامه داد: این مسابقات در شهرستان بروجرد در حسینیه امامزاده قاسم(ع) واقع در خیابان 17 شهریور، در الیگودرز در کانون یاس نبوی واقع در خیابان طالقانی شمالی، در نورآباد در سالن اداه ارشاد و در خرم‌آباد در حسینیه حبیب بن مظاهر برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به رقابت دویست نفر شرکت‌کننده بانو و آقا در این مرحله از مسابقات، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در رشته های حفظ 5، 10، 20 و کل قرآن، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
عباس‌زاده با اشاره به ادغام مسابقات برخی شهرستان‌ها، عنوان کرد: به‌دلیل پایین بودن ثبت‌نام برخی از شهرستان‌ها متسابقین دورود در بروجرد، متسابقین ازنا در الیگودرز، الشتر در نورآباد و کوهدشت و پلدختر نیز در خرم‌آباد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
وی با اشاره به راهیابی نفرات برتر به مسابقات استانی، گفت: مرحله استانی این مسابقات در هفته اول تیرماه در خرم‌آباد و در حسینیه حبیب‌بن مظاهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha