این خانه دیگر امن نیست
کد خبر: 3818616
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

این خانه دیگر امن نیست

گروه هنر ــ هیئت مدیره خانه تئاتر طی نامه ای سرگشاده به شهردار تهران ضمن درج این مطلب که «این خانه دیگر امن نیست»، خواستار ایجاد امنیت در محدوده تئاتر شهر شدند.

این خانه دیگر امن نیست

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، ایرج راد، اصغر همت، حمیدرضا نعیمی، مسعود دلخواه، مریم کاظمی، محمودرضا رحیمی، مهدی قلعه، نادر برهانی مرند، بهزاد فراهانی، کوروش نریمانی، محمد امیریاراحمدی و آرش دادگر به عنوان هیأت مدیره خانه تئاتر روز سه شنبه نامه‌ای سرگشاده خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران را منتشر کردند.

این افراد در این نامه به حادثه شامگاه یکشنبه (۱۹ خرداد) محوطه تئاتر شهر اشاره کردند که در نزاع میانِ دونفر، یکی دیگری را با اسلحه گرم هدف قرار داده و امنیت این محدوده را زیر سوال برده‌اند.

در این نامه با تاکید بر اینکه «بی‌توجهی به خواسته‌های معمولِ خانواده تئاتر، زیباترین و فرهنگی‌ترین مکانِ این شهر را به زشت‌ترین نقطه آن بدل کرده است»، خاطرنشان کرده‌اند که «اگر دیروز اقدام کرده بودیم، امروز با چنین فاجعه‌ای مواجه نبودیم».

در پایان نامه نیز از شورای اسلامی شهر تهران و شهردار وقت خواسته‌اند که «در اسرعِ وقت، تئاترشهر را به حال هوای سابقِ آن بازگردانده و همه دست‌فروشان را برای همیشه به نقطه مناسب‌تری انتقال دهید. ما در برابرِ آرامش و امنیتِ کارکنان این مجموعه، هنرمندان و شهروندانِ عزیز مسئولیم».

انتهای پیام

captcha