مسابقات قرآن بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3818619
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

مسابقات قرآن بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول قرآنی دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن این اداره سوم مردادماه با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

ابراهیم نادری، مسئول قرآنی دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌ و بختیاری، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی خبر داد و بیان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی خانواده‌های شهدا و جانبازان ویژه همسران، والدین، جانبازان و فرزندان 15 سال به بالا در سوم مردادماه سال جاری در ادارکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار خواهد شد.

وی به رشته این مسابقات اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات در رشته‌های تفسیر(منبع؛ جلد 11 کتاب تفسیر آیت‌الله مکارم شیرازی)، مفاهیم(منبع؛ جلد 1تا 9 کتاب مفاهیم مسعد وکیل)، قرائت و حفظ پنج جزء به بالا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نادری با اشاره به اینکه در این مرحله 300 نفر از منتخبین مرحله شهرستانی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات اوایل فروردین ماه برپا شد و مرحله کشوری نیز در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha