جلسه مشترک مدیران دارالقرآن نهاجا با «مهدی نادی»
کد خبر: 3818624
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

جلسه مشترک مدیران دارالقرآن نهاجا با «مهدی نادی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ جمعی از مسئولان و مدیران دارالقرآن الکریم اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رئیس اداره امور قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نهاجا، جمعی از مسئولان و مدیران دارالقرآن الکریم اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ریاست اداره امور قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.
با عنایت به تفاهم‌نامه قرآنی منعقد شده در اسفندماه 1396 فی مابین این نیرو با سازمان دارالقرآن الکریم کشور و پیگیری و تسریع در روند مفاد مندرج در متن این تفاهم‌نامه، صبح امروز، 21 خردادماه، دیداری با حضور همراه مسئولان دارالقرآن یگا‌ن‌های این نیرو با مهدی نادی، رئیس اداره امور قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزارشد.
در این دیدار، مهدی حسینی، مدیر دارالقرآن الکریم نهاجا با بیان اینکه جلسه فوق با توجه به نقش بی‌بدیل آموزه‌های حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن کریم در رشد و بالندگی فکری، اخلاقی و رفتاری فرد و جامعه دارای اهمیت است، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و در راستای بیانیه دوم گام انقلاب و لزوم هم‌افزایی و ارتباط تنگاتنگ با سازمان‌های مرتبط، چنین نشست‌هایی می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی بسیار اثر‌بخش باشد.
وی افزود: بنا بر تدابیر رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در راستای گسترش فرهنگ قرآنی، تعمیق ایمان و ارزش‌های دینی و نهادینه‌سازی انس با قرآن، خانواده کارکنان نهاجا در قالب طرح‌های ابلاغی مصباح، این قبیل جلسات می‌تواند ضمن مدیریت و نظارت صحیح و اقداماتی در خور و شأن برای علاقه‌مندان و عاشقان کلام وحی، برداشته و نسل جوان را برابر آسیب‌های دشمنان بیمه کند.
سپس مهدی نادی، رئیس اداره امور قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حضور امروز مدیران و مسئولان قرآنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های این انقلاب پیشگام هستند، مایه مباهات است و از اینکه دغدغه ترویج فرهنگ قرآنی میان کارکنان این نیرو وجود دارد، تشکر می‌کنیم.
در ادامه این جلسه، مهدی نادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص تفاهم‌نامه همکاری و نحوه تسریع در روند مفاد تفاهم‌نامه به‌ویژه ایجاد زمینه برگزاری دوره‌های آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های کارکنان نهاجا به تشریح طرح و برنامه‌های قرآنی سازمان پرداختند.
انتهای پیام

captcha