تاکید بر استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در روایات معصومین(ع)
کد خبر: 3818681
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

تاکید بر استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در روایات معصومین(ع)

گروه اجتماعی - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در روایات معصومین نیز بر استفاده از روش‌های نوین در کشاورزی تاکید شده است، گفت: طبق روایات ۲۵ حرف دیگر از تکنولوژی نزدیک به ظهور منجی کشف خواهد شد و مردم در آسایش زندگی خواهند کرد.

تاکید بر استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در روایات معصومین(ع)

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحامد ساجدی‌نژاد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، عصر امروز، ۲۱ خرداد ماه، در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی و تجهیزات وابسته، اظهار کرد: امام علی(ع) فرموده‌اند کسی که از نعمت آب و خاک برخوردار بوده و نیروی بهره‌وری دارد، اما بلد نیست از آن بهره ببرد، آن ملت، شخص یا قوم در گدایی و فقر زندگی خواهد کرد.
وی ادامه داد: کشور ما از لحاظ نعمت آب و خاک دارای بهترین نوع آن بوده و از بهترین نیروی جوان و کارآمد برخوردار بوده و با ۱۵ کشوری همسایه است که عموما محتاج محصولات داخلی کشور ما هستند.
ساجدی‌نژاد افزود: اگر بتوانیم از این امکانات خود به‌نحواحسن استفاده کرده و از تکنولوژی روز بهره ببریم و افکار سنتی را کنار بگذاریم و با روش‌های نوین که در روایات نیز بر آن تاکید شده است، موفق می‌شویم و طبق روایات ۲۵ حرف دیگر از تکنولوژی نزدیک به ظهور منجی کشف خواهد شد و مردم در آسایش زندگی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با بهره‌گیری از تکنولوژی، فقط ده درصد مواد غذایی کشورهای همسایه را تامین کنیم، ملت ما در اوج رفاه و آسایش زندگی خواهد کرد، اما متاسفانه چنین نیست و باید در این راستا تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha