ثبت‌نام ‌آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری آغاز شد
کد خبر: 3818863
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
ویژه ترم تابستان؛

ثبت‌نام ‌آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری آموزش‌های کوتاه‌مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاد‌دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت نام ترم تابستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، آموزش‌های کوتاه‌مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاد‌دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت نام ترم تابستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد خبر داد.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.
رئیس جهاد‌دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از 70 عنوان دوره آموزشی این نهاد به صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.
وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.
رضایی در خصوص استقبال خوب فراگیران از آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان و آموزش بیش از 56 هزار نفر از فراگیران در سال گذشته، اظهار کرد: امیدواریم امسال در قالب تمامی دپارتمان‌های آموزشی رشد بالاتری را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: نظر به درخواست مردم شهرستان لردگان و پیگیری‌های مسئولان شهرستانی، مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت لردگان در تابستان با تمام ظرفیت پذیرای فراگیران و علاقه‌مندان به آموزش در این شهرستان خواهد بود.
رئیس جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال http://jdchb.ac.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.
- مرکز آموزش شماره 1 شهرکرد: بلوار شریعتی، نبش کوچه 17 تلفن: 33332093 و 33345400
- مرکز آموزش شماره 2 شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: 32242517
- مرکز آموزش شماره 3 شهرکرد: میرآباد شرقی، میدان جهاد دانشگاهی تلفن: 33380656 داخلی 30
- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: 34221230 - 34235080
- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: 33225330
- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: 33527464
- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: 34446693

انتهای پیام

captcha