رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات درگذشت خیر مدرسه ساز را تسلیت گفت
کد خبر: 3818887
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات درگذشت خیر مدرسه ساز را تسلیت گفت

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم محمدرضا حافظی، خير مدرسه‌ساز و عضو هيأت امنای مؤسسه نور مبين هادی را تسلیت گفت.

 به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ متن این پیام بدین شرح است:

«انا لله و انا اليه راجعون»

درگذشت مرحوم مغفور دكتر محمدرضا حافظي، خير مدرسه‌ساز و عضو هيأت امناي مؤسسه نور مبين هادی، موجب تأثر و اندوه فراوان شد. دكتر حافظی مردی بود كه كار خير مدرسه‌سازی را با وجود خود عجين كرده بود و با تمام وجود فنای دنيای ناپايدار را باور كرده بود و دعای پُرمغز سيد الساجدين را خداي تعالي در باره اين مرد بزرگ مستجاب كرده بود كه اللهم اجر للناس علي يدي الخير (خداوندا دستان مرا مجرای خير رسانی‌ات به مردم قرارده9.

پرهيز او از آلوده كردن طهارت افعال خير به ناپاكي ريا و پذيرش مسئوليت جامعه خيرين مدرسه‌ساز و وقف خويشتن در جهت كمك به معرفت افزايي و دانش فرزندان اين مرز و بوم و حتی خارج از كشور از ويژگی‌های ستودنی اين مرد بزرگ بود. ذهن منظم و دقيق اين مرد که موجب زبان گويا و نظم گفتاری او شده بود، آن چنان تأثيرگذار بود كه شنونده را قبل از فهم كلام او به باور نيت پاك و بي آلايش می‌رساند. محبوبيتش را مديون ايمان و عمل صالح بود كه ان الذين أمنوا و عملوا الصالحات سيجعل لهم الرحمن ودا.

اينجانب اين ضايعه دردناك را به عموم هم‌ميهنان عزيز و اعضای هيأت امنا و هيأت مديره مؤسسه نور مبين هادی تسليت گفته و برای آن مرحوم علو درجات مسألت می‌نمايم.

ابوذر ابراهيمی‌تركمان، رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي  و رئيس هيأت امنای مؤسسه نور مبين هادی

انتهای پیام

captcha