رشد چشمگیر مخاطبان رمضانی شبکه قرآن نسبت به سال گذشته
کد خبر: 3818915
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

رشد چشمگیر مخاطبان رمضانی شبکه قرآن نسبت به سال گذشته

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ براساس تازه‌ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، مخاطبان برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در تازه‌ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، میزان علاقه‌مندان به جمع‌خوانی قرآن با تلویزیون و سخنرانی‌های مذهبی در مقایسه با رمضان سال گذشته حدود هشت درصد افزایش یافته است که در این میان شبکه قرآن و معارف سیما با اختصاص 3 باکس ترتیل‌خوانی در اوقات مختلف روز و همچنین، 8 باکس سخنرانی علما و چهره‌های شناخته شده بیشترین سهم را در این افزایش مخاطب داشته است.
ویژه‌برنامه زنده و سحرگاهی شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «خلوت انس»، در این نظرسنجی بعد از شبکه‌های یک و سه در جایگاه سوم بهترین ویژه برنامه‌های سحری قرار گرفته و توانسته در کنار رقبای خود بیشترین مخاطب را جذب کند.
همچنین، در تازه‌ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما نیز برنامه قدیمی و پرمخاطب «یاد خدا» توانسته در کنار دیگر برنامه‌های معارفی تلویزیون بیشترین مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.
در بخش پربیننده‌ترین ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما نیز ویژه‌برنامه زنده «ماه بهشت» که در لحظات افطار به روی آنتن این شبکه می‌رفت، مورد استقبال بی‌شمار مخاطبان قرار گرفته و بر اساس نظرسنجی مردمی پایگاه اطلاع‌رسانی این برنامه به عنوان بهترین برنامه رمضانی انتخاب شد.
انتهای پیام

captcha