آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه اسلامی بانکوک
کد خبر: 3818954
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه اسلامی بانکوک

گروه بین‌الملل ـ سال جدید تحصیلی مدرسه علمیه «المهدیه» واحد خواهران نمایندگی جامعة المصطفی(ص) العالمیه در تایلند از مدارس اسلامی این کشور آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ سال جدید تحصیلی مدرسه علمیه المهدیه واحد خواهران با حضور حجت‌الاسلام محمد مهدی صفورایی، رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در تایلند، مهدی حسنخانی، رایزن فرهنگی کشورمان، مدیر و استادان مدرسه علمیه در بانکوک آغاز شد.

حسنخانی در سخنانی به کامل‌ترین برنامه دین مبین اسلام برای شیوه زندگی سعادتمندانه بشر در دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی آموزشی در کسب علم‌آموزی و نیز برنامه خودسازی و تربیتی باید به گونه‌ای تنظیم شود که فراگیران و دانش‌آموختگان از مجموعه کاملی از علم و دانش و مهارت زندگی که شایسته آموزه‌های قرآن و تعالیم اهل بیت(ع) برای تربیت انسان کامل است، بهره‌مند و سیراب شوند.

رایزن فرهنگی کشورمان افزود: دین اسلام برای دختران و در واقع مادران آینده اهمیت ویژه‌ای قائل است و سفارشات فراوانی در این مورد نیز از ائمه(ع) در متون دینی و روایات آمده است.

 وی در ادامه، شناسایی الگوهای زندگی با بهره‌مندی از شخصیت و سیره ائمه معصومین به ویژه شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را برای بانوان ضروری دانست.

این مراسم با ارائه گزارشی از دوره‌های آموزشی این مدرسه از سوی خانم «زینب ساکیتیشا»، مدیر مدرسه و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مهدی صفورایی، رئیس نمایندگی جامعة المصطفی(ص) در تایلند درباره شکرگزاری از آغاز دوره جدید، به پایان رسید.

انتهای پیام

captcha