«مجموعه یادداشت‌های شهید بلورچی» برای نمازگزاران جمعه
کد خبر: 3818983
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

«مجموعه یادداشت‌های شهید بلورچی» برای نمازگزاران جمعه

کانون خبرنگاران نبأ ــ خانه‌موزه شهید مهدی‌پور در برنامه این هفته جمعه‌ها با کتاب به نمازگزاران نماز جمعه منطقه کن، کتاب «مجموعه یادداشت‌های شهید بلورچی» را معرفی می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «جمعه‌ها با کتاب» عنوان برنامه‌ای است که خانه‌موزه شهید مهدی‌پور هر هفته در نماز جمعه کن برگزار می‌کند. در این برنامه حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین میدانی یک کتاب به نمازگزاران معرفی می‌کند. مجموعه یادداشت‌های شهید بلورچی عنوان کتابی است که 24 خردادماه با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی معرفی می‌شود.
«مهران بلورچی» 15 اردیبهشت 1345 شمسی، در تهران متولد شد و در 12 اسفند 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت آتش متجاوزان بعثی، بال در بال ملائک گشود. این جوان کاشانی‌الاصل، در سال 1363، با رتبه پنجم کنکور سراسری، در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شده بود.
 تعداد قابل توجهی یادداشت و نامه از مهران بلورچی به یادگار مانده است. این یادداشت‌ها و نامه‌های خواندنی، در کتاب حاضر گردآوری شده است. از ویژگی‌های خاص این کتاب می‌توان به مراقبت‌های شهید از رفتار خود و تذکرات روزانه شهید به خودش اشاره کرد که حقیقتا برای هر انسان جویای رستگاری و تعالی اخلاقی، بسیار راه‌گشا و مفید به فایده است.
خانه‌موزه شهید مهدی‌پور در میدان المپیک، شهرک چشمه غربی، خیابان شهید مهدی‌پور واقع است.
میلاد بیداری
انتهای پیام
captcha