13 واحد تولیدی در فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3819005
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

13 واحد تولیدی در فارس راه‌اندازی می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از بهره‌برداری 13 واحد عمده تولیدی در استان با سرمایه‌گذاری 26 هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان دولت فعلی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس امروز، ٢٢ خرداد در آیین معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به بهره‌برداری از ١٣ واحد عمده تولیدی استان با سرمایه‌گذاری ٢٦ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومانی تا پایان دولت فعلی، گفت: بهره‌برداری از این واحدها اثری ارزشمند در جریان تولید و اشتغال فارس دارد که سه تا چهار واحد از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: سوابق رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس حاكی از حضور در حوزه‌های فنی و تخصصی سازمان صمت است.
رحمانی با ابراز امیدواری از اینكه در این دوره از مدیریت جدید سازمان فوق شاهد یك تحول جدی باشیم، خواستار استفاده رئیس جدید سازمان صمت فارس از توان كارشناسی و مدیریتی مجموعه، تعامل با مدیریت كلان استان، اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تعامل با دستگاه‌های اجرایی و شركت‌های خدمات رسان، تعامل با تولیدكنندگان و صادركنندگان و تعامل با تشكل‌های خصوصی و توسعه شركت‌های دانش بنیان و حمایت از آن‌ها شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به ظرفیت‌های بالای بخش معدن در استان اشاره و با بیان اینكه دارای ٣٧ ماده معدنی هستیم كه هم‌اینك ٢٣ مورد آن در حال فرآوری است، گفت: باید از این ظرفیت، حداكثر استفاده شود.
رحمانی ادامه داد: سهم ارزش افزوده بخش صنعت و معدن در كشور ٣.٦ درصد است در حالی‌كه سهم اشتغال در این حوزه ٩ درصد است كه باید تناسب در این باره ایجاد شود.
وی با بیان اینكه طی چهار سال گذشته ٢٨٠ جلسه كارگروه رفع موانع تولید برگزار شده است، گفت: در شرایطی كه دولت با محدودیت جدی مواجه است اما برگزاری جلسات موجب حل بسیاری از این مشكلات شده است.
انتهای پيام

captcha