کانون‌های فرهنگی - تبلیغی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند
کد خبر: 3819135
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

کانون‌های فرهنگی - تبلیغی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند و یاریگر تبلیغات اسلامی باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 23 خردادماه در جلسه مجمع کانون‌های فرهنگی - تبلیغی استان اظهار کرد: فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای توسعه و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی استان است و باید با برنامه‌‌ریزی دقیق و منظم عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مجمع کانون‌های فرهنگی در شهرستان سقز که با استقبال گسترده روبرو شد و مواردی از این قبیل از فعالیت‌های ارزشمند کانون‌های فرهنگی تبلیغی است، افزود: انتظار می‌رود مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی همکاری‌های بیشتری با تبلیغات اسلامی داشته باشند.
حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: تحقق شعار سال، اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌هایی از این دست از اولویت‌های تبلیغات اسلامی کردستان در سال جاری است و کانون‌های فرهنگی می‌توانند یاریگر این اداره‌کل برای دستیابی به اهداف باشند.
وی عنوان کرد: گرچه برای اجرای فعالیت‌های مختلف نیاز به اعتبار است اما کانون‌های فرهنگی تبلیغی این ظرفیت را دارند که برنامه‌های گسترده‌ای را با کمترین اعتبارات و بهترین بازدهی انجام دهند.
مهتاب هاشمی، رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان نیز ضمن تقدیر از همکاری تبلیغات اسلامی کردستان در فعالیت هرچه بهتر کانون‌های فرهنگی اظهار کرد: در حال حاضر 125 کانون فرهنگی تبلیغی در استان دارای مجوز فعالیت هستند و در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در تلاشند.
وی عنوان کرد: سعی براین است تا جلسات مجمع کانون‌های فرهنگی با برنامه‌ریزی برنامه‌های موثر تشکیل شود و امروز نیز نخستین جلسه مجمع در سال جاری با رویکرد برنامه‌ریزی فعالیت‌های سال 98 تشکیل شد.
محمدتقی جباری، مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در جلسه مجمع کانون‌های فرهنگی استان اعلام کرد: برنامه‌ریزی در مناسبت‌های دینی، استفاده از ظرفیت کانون‌ها در مناسبت‌های ستاد شئون فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی کانون‌ها و برنامه‌ریزی برای واگذاری و یا برون‌سپاری بخشی از برنامه‌ها به کانون از جمله برنامه‌هایی است که امسال توسط تبلیغات اسلامی استان با همکاری کانون‌های فرهنگی تبلیغی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha