جنایات وهابیت برای امت اسلامی بازگو شود
کد خبر: 3819155
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

جنایات وهابیت برای امت اسلامی بازگو شود

گروه اجتماعی – مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با اشاره به جنایت وهابیت در تخریب قبور ائمه(ع) بقیع گفت: حوزویان وظیفه داریم که عمق این فاجعه را برای مردم بازگو کنیم تا امت اسلامی از جنایات دشمنان اسلام و بخصوص وهابیت آگاه باشند.

جنایات وهابیت برای امت اسلامی بازگو شود
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام امروز بیست و سوم خرداد ماه با تسلیت فرا رسیدن هشتم شوال به امت اسلامی، گفت: 8 شوال سالروز حادثه غم‌بار و مصیبت بار تخریب قبور ائمه اطهار(ع) بقیع است و این حادثه دردناک توسط فرقه وهابیت که دست نشانده استعمار انگلیس و دشمنان دین خدا انجام شد.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام ادامه داد: زیارت و احترام به قبور ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین براساس ادله قرآنی، روایات، سنت پیامبر(ص) و ادله عقلی امری ممدوح است و حفظ این آثا لازم و امری خدا پسند است.
امام جمعه موقت ایلام بیان کرد: در آینده نه‌چندان دور همان‌گونه مقام معظم رهبری فرمودند حجاز به دست جوانان انقلابی فتح خواهد شد و ان شاءالله قبور ائمه اطهار(ع) توسط همین جوانان احیاء خواهند شد.
وی تاکید کرد: ما حوزویان وظیفه داریم که عمق این فاجعه را برای مردم بازگو کنیم تا امت اسلامی از جنایات دشمنان اسلام و بخصوص وهابیت آگاه باشند.
انتهای پیام
captcha