مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند
کد خبر: 3819223
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند.

مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: همچنین در آستانه سالروز تاسیس جهاد سازندگی هستیم، نهادی که یکی از تفکرات دوراندیشانه امام راحل است.
وی هدف از تاسیس جهاد سازندگی را رفع محرومیت از مناطق محروم دانست و گفت: طبق آمار بین‌المللی در سال 1356، مجموعه محصولات کشاورزی موجود فقط کفاف نیازهای 33 روز مردم را می‌داد و بقیه را باید وارد می‌کردیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به رشد تصاعدی کشت و تولید مواد غذایی کشور در طی سالیان گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: قبل از انقلاب مجموعه تولیدات محصولات کشاورزی 18 میلیون تن بود که پس از انقلاب این آمار به 120 میلیون تن رسیده است.
وی یکی از راه‌های تأمین نیاز داخلی کشور را تولید آن برای جلوگیری از واردات اعلام کرد و گفت: در این راستا کشور پیشرفت چشمگیری داشته است.قبل از انقلاب در کل استان زنجان هفت روستا برق داشتند. در راه روستایی نیز 90 درصد روستاهای استان راه آسفالته دارند.
خاتمی به سالروز شهادت زائرین امام رضا (ع) در اثر انفجار بمب اشاره کرد و گفت: این در حالی است که در قبال این اتفاق مدعیان حقوق بشر هیچ اقدامی نکردند.
وی در ادامه به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی ندانستند. به فرموده مقام معظم رهبری اینکه ترامپ می‌گوید قصد تغییر نظام ایران را ندارم دروغ است و اگر می‌توانست این کار را انجام می‌داد.
خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه ما در کشور با سلاح هسته‌ای مخالفیم و فتوای شرعی مقام معظم رهبری حرام بودن سلاح هسته‌ای است، تصریح کرد: اما این را بدانید اگر می‌خواستیم سلاح هسته‌ای بسازیم، امریکا هیچ غلطی نمی‌توانست انجام دهد و آمریکا صلاحیت اظهار نظر ندارد.
وی تصریح کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، آمریکایی که خود چندین هزار کلاهک هسته‌ای دارد و از آن علیه انسان‌ها استفاده کرده است، حق اظهار نظر در این باره را ندارد.
انتهای پیام
captcha