مذاكره تحت فشار به معنای تسلیم است/ مقاومت، تنها راه موفقیت کشور
کد خبر: 3819224
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
امام جمعه شهرکرد:

مذاكره تحت فشار به معنای تسلیم است/ مقاومت، تنها راه موفقیت کشور

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مذاکره تحت فشار به معنای تسلیم است که باید هوشیار و بیدار بود و بیانات رهبری را محکم و قاطع در پیش گرفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان 24 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد به فساد دامن زده و به دنبال گسترش این امر هستند.
وی افزود: افرادی با انقلاب اسلامی همراه بوده ولی در پی گسترش فساد هستند و قصد دارند جامعه را در چاه بیندازند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به باز کردن میدان و فضا برای خواننده‌های مبتذل، تصریح کرد: موقعی که اعتراضی صورت می‌گیرد بیان می‌شود که مجوز این کار از نماینده ولی فقیه اخذ و پول به حساب مصلی واریز شده و از این طریق مجوز برگزاری کنسرت گرفته شده است، این به معنای رشوه به امام جمعه است.
وی ادامه داد: مردم با اعتماد کامل وجوهات و خیرات خود را در اختیار امام جمعه قرار می‌دهند و تمامی آن‌ها در جهت خود هزینه می‌شود، ولی در عین حال امام جمعه را متهم به رشوه کرده و مدیر نافهمی موقعی که این بیانات را می‌شنود باور کرده و به دیگران منتقل می‌کند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کسی با موسیقی سنتی مخالفتی ندارد، تصریح کرد: تعداد بسیار زیادی کنسرت‌های ساده برگزار شد و کسی از آن‌ها ایرادی نگرفت، نگرانی‌های بسیاری در خصوص فساد جنسی وجود دارد، زیرا این امر جامعه را به تباهی کشانده و جامعه و نسل جوان را از رشد بازمی‌دارد.
وی گفت: گاهی صدا و سیما در شبکه‌های ملی چنین گناهانی را مرتکب می‌شود که بارها توسط مقام معظم رهبری تذکراتی بیان شده است.
نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: متاسفانه برخی از افراد متوجه نمی‌شوند که دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال گسترش فساد، فحشا، کشف حجاب و تحریک امور شهوانی و نفسانی است، زیرا می‌داند از این طریق می‌تواند انقلاب اسلامی را نابود و با اسلام‌زدایی از کشور، جوانان را سرگرم لهو و لعب کرده و راه شهدا را منحرف کنند.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: برخی مسئولان، متولیان امر و مدیران نه تنها به تذکرات گوش نمی‌دهند بلکه لجبازی می‌کنند، همچنین برخی مدیران در دیدار رهبری حاضر می‌شوند و به بیانات ایشان گوش می‌کنند ولی در عین حال، کار خود را انجام می‌دهند.
وی گفت: برخی افراد برای پیدا کردن طرفدار و برای محکم کردن پایگاه حزبی خود، معصیت خدا را گسترش می‌دهند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه تنها کار از سوی ما تذکر است، تصریح کرد: به موقع مردم، خود تصمیم لازم و قاطع را خواهند گرفت، قطعا فتنه‌های فرهنگی توسط مردم و جوانان انقلابی خنثی می‌شود.
وی گفت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی در خصوص کشف حجاب و امثال آن، وظایف خود را به درستی انجام دهد این کار همچون آهنگ‌های مبتذل جرم مشهود است و باید برخورد قاطع انجام شود.
وی در ادامه با تاکید بر سبک زندگی عبادی، افزود: باید این نوع سبک در زندگی پررنگ شود، باید عبادت خدا اصل باشد و کارهای دیگر ثمره عبادت قرار گیرد.
امام جمعه شهرکرد در خصوص تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل در سال 58، گفت: امروز این مجموعه به جهاد کشاورزی تبدیل شده که امید است روحیه جهاد سازندگی در این مجموعه حاکم باشد، زیرا کشاورزی یک امر مهم و کلیدی در نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر با نگاه جهادی پیش رفته و به کشاورزی اهمیت داده شود قسمت عمده‌ای از مشکلات کشور برطرف می‌شود. حجت‌الاسلام نکونام در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و موضع‌گیری قاطع و محکم ایشان در مورد مذاکره با آمریکا، تصریح کرد: سوالاتی همچون صورت نگرفتن مذاکره با آمریکا، صلح طلب بودن آمریکا و تنش جهانی از سوی ایران، ایستادن تمامی کشورهای جهان در برابر ایران و مخالفت تنها یک نفر در ایران برای مذاکره مطرح بوده که لازم است آمریکا حماقت را کنار گذاشته و به این سوالات پاسخ دهد.
وی در پاسخ به این سوالات، گفت: کشور 40 سال با آمریکا مذاکره کرده است، هر کجا وارد شده نا امنی و خرابی برجای گذاشته است، تمامی کشورهای بزرگ جهان بیان می‌کنند آمریکا در جامعه تنش ایجاد می‌کند و تنها رهبری مخالف مذاکره با آمریکاست، این نگاه شیطانی است که قصد دارند پایگاه رهبری را بشکنند و میان امت و امام فاصله بیندازند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: پیام‌هایی که آمریکا ارسال می‌کند از یاس و سرخوردگی است هجمه فرهنگی آن‌ها به جایی نرسیده است، تجربه 40 ساله نشان داده که مقاومت تنها راه موفقیت کشور بوده است.
وی گفت: مذاکره تحت فشار به معنای تسلیم است که باید هوشیار و بیدار بود و بیانات رهبری را محکم و قاطع در پیش گرفت.

انتهای پیام

captcha